Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Liebster Award - Discover new Blogs





Πρίν απο μερικές μέρες η διαδικτυακή μου φίλη Ελένη από το On the Chalk Board , o Γιώργος απο το Cooking With Me , η Κική από το the chef in  kikitchen και η Μάχη Μάρρα απο το maxistinkouzina με τίμησαν και με χαροποίησαν ιδιαιτέρως δίνοντάς μου αυτό το εικονικό βραβείο " Liebster Award "  και με χαρά  θα απαντήσω στίς παρακάτω 10 ερωτήσεις σύμφωνα με τους κανόνες του βραβείου που είναι και οι εξής :

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.
2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger, o οποίος σας απένειμε το βραβείο.
3) Προτείνετε άλλα 10 blog με λιγότερους από 200-300 follower.
4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blog που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας, ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

Οι απαντήσεις μου σε αυτές τις ερωτήσεις είναι οι εξής :

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog
Η αγάπη μου για τήν μαγειρική , την αναζήτηση συνταγών και η τήν διαρκή  μελέτη τους , αλλα καί για την αναζήτηση μέχρι και της πιό ψαγμένης συνταγής , πάντα ώστε να μαθαίνω και να εξελίσομαι σάν μάγειρας αλλά και με τήν προτροπή τής γυναίκας μου με οδήγησαν στήν δημιουργία αυτού του blog.

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει :
Με ενθουσιάζει η μαγειρική και ο πειραματισμός επάνω στην τέχνη της γαστρονομίας , ή ενασχόληση με τα λαχανικά , τα καρποφόρα μου δέντρα , τα αρωματικά φυτά που καλλιεργώ στον κήπο μου , το ψάρεμα , η φωτογραφία και το κυνήγι !

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;
Πιστεύω πως τα σχόλια και η επικοινωνία στον διαδικτυακό κόσμο βοηθάν τους bloggers να γνωριστούν καλύτερα και να αλληλομεταδώσουν απόψεις κρητικές και γιατί όχι και ιδέες.

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;
Στο μπλόγκ μου πέρα απο ιδιέτερες συνταγές προσπαθώ να επισημάνω και τήν γεωλογική κληρονομιά που μάς προσφέρει ο τόπος μας καθώς μας δίνει σχεδόν όλες τις απαραίτητες τις πιο ιδιέτερες αλλα και τις πιό πλούσιες πρώτες ύλες πέρα απο κάθε άλλη χώρα στόν κόσμο , καί την τύχη που έχουμε και μπορούμε και τις αξιοποιούμε σωστά !

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Δέν έχω γνωριστεί με κανένα άλλο blogger  προσωπικά αλλά η διαρκή επικοινωνία , η ανταλαγή απόψεων και εντυπώσεων μας δημιουργεί μιά ζεστή φιλική παρέα

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;
Φαντάζομαι ότι θα έχω αλλάξει πολλά πράγματα απο θέμα οργάνωσης καθώς είμαι νέος blogger και ακόμη γνωρίζω μόνο τα βασικά.. Φυσικά θέλω οι συνταγές μου και οι φωτογραφίες τών να βγαίνουν ακόμα πιο σωστές και όμορφες ώστε να "καλλωπιστεί" και να ομορφαίνει και να βοηθάει και άλλους αναγνώστες συνταγών και όχι μόνο
7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 
Αυτό που νομίζω πώς κάνω καλύτερα είναι να τρέφω τήν όρεξη για δημιουργία και φαντασία στην μαγειρική μου

 8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Ανάλογα με τόν ελεύθερο μου χρόνο , σε γενικές γραμμές περίπου 2 ώρες την ημέρα

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;
Πραγματικά εκεί που δέν τα περιμένω!! 

10) Ευχές για τον αναγνώστη
Να αγαπάει την μαγειρική και να την κάνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του και να έχει πάντα όρεξη αγάπη και φαντασία

Με τη σειρά μου, προτείνω τα εξής  blog για το βραβείο:












15 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!! Δείχνουν οτι είσαι ένας Chef γεμάτος όρεξη και μεράκι (πέρα των ικανοτήτων σου) !!
    Υ.Γ. Σε έκανα mentioned στο post μου!
    και πάλι ευχαριστώ για το βραβείο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι πολλά ακόμα βραβεία & το μπλογκ σου να εξελίσσεται συνεχώς!! Σε ευχαριστώ που με τίμησες και εσύ με τη σειρά σου !! Τις απαντήσεις μου θα τις βρεις εδώ http://craft-cook-love.blogspot.gr/p/liebtster-award.html!!! Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, αξίζεις πολλά ακόμα!!! Χάρηκα που σε γνώρισα λίγο παραπάνω. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που έμαθα λίγα πράγματα για σένα! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πας για κυνήγι? Πολύ ενδιαφερον ακουγεται. Νa κάνεις σχετικό post!

    Καλό μηνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί πηγαίνω για κυνήγι σε όλα σχεδόν τα είδη αλλά και υποβρύχιο ψάρεμα

      Διαγραφή
  6. Σε ευχαριστω πολυ που με τιμησες και συ με με τη σειρα σου!!!
    ευχομαι παντα επιτυχιες Και καλα μαγειρεματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κική επισής σου εύχομαι και εγώ πάντα επιτυχιές και καλά μαγειρέματα με φαντασία και πειραματισμό!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια !!! Καλή συνέχεια με πολλές ενδιαφέρουσες αναρτήσεις !! Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κανεις! Ειλικρινά χαίρομαι πολύ και έχω ηδη αναφέρει το βραβείο στο σχετικό post μου! Ευχομαι παντα τέτοια και φυσικά να μας παρουσιαζεις υπέροχες συνταγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

thnx 4 your comments!!!
Ευχαριστώ για το σχόλιο!!!
keep cooking